Am primit feedback-uri foarte bune legate de articolele în care vă redau meniurile noastre săptămânale, așa că, mai jos, găsiți un nou meniu. Pentru că unele lucruri pot fi neclare, aș vrea să aduc câteva lămuriri:

  1. În cea mai mare parte, la prânz, nu servim 2 feluri de mâncare.
  2. În majoritatea zilelor, în afară de masa de prânz (când Antonia este la grădiniță), mâncăm toate mesele împreună, în formulă completă.
  3. Antonia servește masa de prânz la grădiniță. Precizez în text atunci când este acasă și mănâncă cu noi.
  4. Servim gustări, dar nu le avem neapărat planificate și nu le includ în meniu. Meniul pe care îl împărtășesc cu voi cuprinde doar mesele principale.
  5. La unele mese veți vedea mai multe feluri de mâncare, pentru că avem preferințe diferite. Precizez în text cine ce mănâncă.

Țin să precizez că săptămâna aceasta a fost una plină, pe fugă, așa că nici timp de gătit prea mult n-a fost. Ne-am descurcat cu ce am avut/am putut. 🙂

Ziua 1

Mic dejun: Terci de fulgi de ovăz cu banane și căpșune.

Prânz: Pulpe de pui și aripioare la grătar cu orez prăjit cu legume.

Cină: Mămăligă cu iaurt și cașcaval (pentru Antonia), mămăligă cu iaurt grecesc și bulgărași de brânză (pentru mine) și salată cu mozzarella și roșii (pentru soț).

Ziua 2

Mic dejun: Cereale cu lapte vegetal (pentru Antonia), cereale cu iaurt (pentru soț) și iaurt grecesc cu banană și granola (pentru mine).

Micul meu dejun preferat, pe care îl mănânc foarte des este acesta: iaurt grecesc cu banană, granola și fructe de pădure. Nu mă pot sătura de combinația asta!

Prânz: Omletă cu bulgărași de brânză și salată de roșii cu castraveți.

Cină: Bruschete de mămăligă cu mozzarella (pentru Antonia) și salată de ton cu feta (pentru cei mari). Antonia este o mare iubitoare de mămăligă, așa că orice mămăligă rămasă din ziua precedentă ajunge să fie reciclată și mâncată cu poftă. 🙂

Gustarea a fost dulce, gătită: prăjitură pufoasă cu cireșe (fără zahăr).

Ziua 3

Mic dejun: Iaurt cu cereale (pentru soț), iaurt cu fulgi de porumb (pentru Antonia) și, micul meu dejun preferat, iaurt grecesc cu banană și granola.

Prânz: Ciorbă de legume cu carne de curcan.

Cină: Couscous cu lapte vegetal (pentru Antonia), salată de mozzarella cu roșii (pentru soț) și tartine cu brânză, roșii și castraveți pentru mine.

Ziua 4

Mic dejun: Iaurt cu granola (pentru soț) și iaurt cu banană și granola (pentru Antonia). La fel am avut și eu, dar am adăugat și fructe de pădure. Antoniei nu-i prea plac fructele proaspete amestecate cu iaurt.

Prânz: Ciorbă de legume cu carne de curcan.

Cină:  Paste cu sos de sfeclă (pentru Antonia) și paste cu creveți, roșii și usturoi (pentru cei mari).

Ziua 5

Mic dejun: Iaurt cu fulgi crispy de orz (pentru soț) și brioșe cu banane și cireșe, fără zahăr, cu câte o cană de lapte (vegetal pentru Antonia și lapte de vacă pentru mine) pentru noi, fetele.

Prânz: Supă cremă de linte cu roșii coapte. Rețeta o găsiți pe blog, aici, la slow cooker. De această dată, am copt roșiile, ca pentru supa cremă de roșii coapte și restul ingredientelor le-am fiert, în oala clasică.

Cină: Tartine cu pate de ficat (pe pâine/crackerși) + chiftele cu dovlecei cu feta + paste cu sos de sfeclă (ce a mai rămas din ziua precedentă).

Meniurile anterioare le găsiți pe blog:

Voi ce mai gătiți? 🙂

Dacă găsiţi pe blog articole interesante de citit, nu le ţineţi doar pentru voi :), daţi like paginii de Facebook şi/sau abonaţi-vă la newsletter-ul blogului pentru a nu pierde ultimele articole. Încerc să fiu prezentă şi pe Pinterest şi Instagram.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.