Meniu diversificare 21 luni

 

 

Alimente introduse săptămâna aceasta: mugurii de pin.

 

Luni, 20 februarie

 

Mic dejun: Fulgi de ovăz în lapte vegetal (de orez cu cocos) cu banană, migdale şi scorţişoară.

Gustare: Un fruct (la creşă).

Prânz: Ciorbă de perişoare (din carne de vită).

Gustare: Pere.

Cină: Iaurt cu pâine + o clătită. Am fost în vizită la nişte prieteni şi nu a vrut tartă cu praz aşa că m-am adaptat.

 

Marţi, 21 februarie

 

Mic dejun: Mei cu goji şi merişoare (reţeta Cosminei).

Gustare: Un fruct (la creşă).

Prânz: Pulpă de pui cu fasole verde, dovlecel, ceapă, usturoi, oregano şi pătrunjel verde.

Gustare: Mango.

Cină: Cartofi dulci cu rozmarin.

 

Cartofi dulci cu rozmarin la cuptor

 

Miercuri, 22 februarie

 

Mic dejun: Pancakes cu ricotta.

Gustare: Un fruct (la creşă).

Prânz: Ficat de pui cu cartof dulce, conopidă, usturoi, cimbru şi ulei de măsline.

Gustare: Pere.

Cină: Budincă de griş cu lapte vegetal, nucă de cocos şi scorţişoară.

Pancakes cu ricotta

 

 

Joi, 23 februarie

 

Mic dejun: Budincă de dovleac cu banană. Este reţeta uşor adaptată a Cosminei de budincă de dovleac. Practic, în loc de 200g piure de dovleac pun 100g de piure de banană şi 100g de piure de dovleac.

Gustare: Un fruct (la creşă).

Prânz: Supă de fasole verde + enchiladas cu pui şi garnitură de cartofi (meniul de la creşă). A vrut doar supa.

Gustare: Banană, clementină şi un cracker cu pate de năut cu dovleac copt şi muguri de pin. Cam aşa se întâmplă când nu vrea nimic şi apoi vrea de toate :).

Cină: Soufle de legume.

 

Pate de naut cu dovleac copt si muguri de pin

 

Vineri, 24 februarie

 

Mic dejun: Crackerşi cu pate de năut cu dovleac copt şi muguri de pin + crackerşi cu ricotta.

Gustare: Un fruct (la creşă).

Prânz: Supă de sparanghel + varză cu carne de vită, morcovi şi orez (meniul de la creşă).

Gustare: Mango şi clementină.

Cină: Nu a vrut soufle de legume, dar nu a refuzat iaurtul :).

 

 

Sâmbătă, 25 februarie

 

Mic dejun: Pâine integrală prăjită cu guacamole cu ardei copt.

Prânz: Peşte în papiotă cu cartof dulce, dovlecel, ţelină, ceapă, usturoi, puţin unt şi ierburi de Provence. Aici am explicat cum fac papiota pas cu pas.

Gustare: Clementine.

Cină: Bulgur în lapte vegetal (de orez cu cocos) cu stafide, merişoare, pudră de roşcove şi vanilie.

 

Guacamole cu ardei copt

 

 

Duminică, 26 februarie

 

Mic dejun: Frigănele cu banană (reţeta Danei).

Prânz: Jumătate din prânzul pregătit în ziua precedentă: peşte în papiotă cu cartof dulce, dovlecel, ţelină, ceapă, usturoi, puţin unt şi ierburi de Provence.

GustareBomboane raw cu vişine. Delicioase!

Cină: Budincă de orez cu migdale.

 

Bomboane raw cu visine

 

 

 

Citeşte şi meniurile anterioare:

Dacă găsiţi pe blog articole interesante de citit, nu le ţineţi doar pentru voi :), daţi like paginii de Facebook şi/sau abonaţi-vă la newsletter-ul blogului pentru a nu pierde ultimele articole. Încerc să fiu prezentă şi pe Pinterest şi Instagram.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *