Nu ştiu dacă vă aduceţi aminte dar, la un moment dat, v-am propus să ne împărtăşiţi experienţele voastre din vacanţă, unde aţi ales să mergeţi, ce v-a plăcut, ce nu v-a plăcut şi toate detaliile aferente.

Una dintre cititoare mi-a scris despre experienţa avută vara aceasta, în Turcia. Sper ca informaţiile de mai jos să vă fie de folos şi să vă dea curaj să-mi scrieţi, să vă împărtăşiţi experienţele. 🙂

M-am gândit să împărtăşesc şi eu experienţa noastră de anul acesta. Am ales Turcia iar pentru prima dată am călătorit în 3, în afara ţării. Pot spune de la început că a fost o vacanţă tare faină, atât pentru noi, cât şi pentru cel mic (3 anişori).

Am călătorit cu un grup de 8 adulţi şi 4 copii cu vârste între 3 şi 8 ani.

Transportul

Am ales avionul, charter Sibiu-Antalya. Zborul a durat 1h45m iar pentru Matei acesta a fost primul zbor. Deşi am avut mari emoţii (eu nu sunt prietenă cu avionul), băieţelul a fost încântat de-a dreptul.

Totul a decurs bine, am aterizat seara la ora 20:00, iar acest lucru ne-a bucurat deoarece nu ne-a izbit prea tare căldura.

De la aeroport am avut transfer la hotel cu un autocar, unde am ajuns în 20 de minute.

Hotelul

Anul acesta, călătorind împreună cu copiii, am ales un hotel cu mai multe facilităţi pentru cei mici. Am optat pentru IC Green Palace Hotel – Kids concept, în Lara-Kundu. Hotelul este situat pe malul mării, foarte mare ca întindere şi aproape de aeroportul din Antalya.

Dupa cum îi spune şi numele este o întindere mare, verde, cu multe grădini foarte bine întreţinute, lac cu lebede lângă restaurant şi diverse căsuţe pentru animale. Am fost tare surprinsă să găsesc câteva habitate pentru lebede, pisici, arici cu care copiii puteau interacţiona.

Pentru copii a fost o alegere perfectă. Hotelul dispune de un parc de distracţii în aer liber (carusel, tobogane, scenă pentru spectacole, stand cu activităţi tematice), un loc de joacă pentru copii mici (până în 3 ani) şi un loc de joacă pentru copii mai mari. De asemenea, există un aqua park pentru cei mici, cu tobogane, 3 piscine încălzite, ţâşnitori şi pistoale de apă.

Pentru adulţi, există de asemenea un aqua park cu diverse tobogane şi piscină, încă 4 piscine încălzite, în cadrul resortului, un lac cu ponton şi o scenă imensă pentru spectacolele de seară. În cadrul hotelului, se găsea o piscină interioară, un centru spa, hamam, sala de fitness, coafor, medic contra cost.

În fiecare seară erau spectacole, karaoke, muzică live şi diverse jocuri pentru copii.

Camera

A fost destul de spaţioasă, cu un pat mare, un fotoliu mare şi un pat suplimentar, dulap încăpător şi aer condiţionat. Balconul era micuţ, însă suficient pentru ce ne trebuia. La capitolul dezamăgiri a fost baia, foarte mică, doar cu cadă, toaletă şi lavoar mic, nu foarte modern renovată, în schimb destul de curată (am uitat să îi fac o poză).

Datorită amplasării hotelului a existat şi un inconvenient: seara se auzea muzica şi gălăgie atât de la barul hotelului, cât şi de la celelalte resorturi.

Restaurantul

Era foarte mare, cu terasă închisă şi deschisă, iar înăuntru avea un restaurant pentru copii. Cei care doreau puteau opta pentru restaurante à la carte, contra cost, 5 la număr.

Mâncarea a fost bună atât pt noi, cât şi pentru copii, mereu diversificată, cu seri tematice. Găseai mereu fructe şi legume proaspete, preparate la grătar, preparate pentru copii. Am văzut chiar şi preparate fără ou şi lapte sau pentru diabetici.

Plaja

Este la 5 minute distanţă de hotel, foarte bine întreţinută şi curată. Pe plajă, dupa ora 10:00, erau şi diverse jocuri pentru cine dorea puţină distracţie. Exista şi opţiunea de a închiria un baldachin sau o cameră pe plajă, cu pat şi minibar.

În cadrul resortului existau 3 baruri cu diverse preparate.

Puncte pozitive ar fi multe – locaţia, grădinile verzi cu multe flori, mâncarea, animaţia, oamenii.

Puncte negative – baia mult prea mică şi veche, gălăgia de seară.

În rest, aş putea spune că raportat servicii-calitate-preţ a fost ok. Pentru 2 adulţi şi un copil de 3 ani, cu zbor inclus, am plătit 2300 euro. Vacanţa am achiziţionat-o cu 3 luni înainte de plecare.

Ca şi atracţii în afara resortului, noi am vizitat acvariul din Antalya şi bazarul. Am avut o vacanţă frumoasă, iar bucuria copilului a fost peste aşteptări.

Mi-am dorit tare mult să îţi povestesc despre vacanţa noastră, deoarece a fost una reuşită şi îmi pare rău că nu am reuşit să surprind mai mult în poze. Sper să fie de folos!

Dacă găsiţi pe blog articole interesante de citit, nu le ţineţi doar pentru voi :), daţi like paginii de Facebook şi/sau abonaţi-vă la newsletter-ul blogului pentru a nu pierde ultimele articole. Încerc să fiu prezentă şi pe Pinterest şi Instagram.